|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med tacolasagne?Det høres rett og slett ekkelt ut. Jeg skjønner ikke en gang hvordan de har kommet på idéen, blande taco og lasagne? Det er da matretter som ikke har det minste med hverandre å gjøre? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er greia med tacolasagne?Jeg kommer ikke til å kjøpe den, for å si det sånn. Men jeg hadde ikke kjøpt det uansett. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er greia med tacolasagne?
Nja, diverse tacoformer er jo ganske vanlig, så det er jo ikke heeelt på viddene å bare plante inn noen lasagneplater inni der. Jeg kom på idéen for mange år siden da jeg stod og skulle lage lavkarbolasagne og hadde glemt å kjøpe bokstomater. Hadde tacosaus stående og brukte det som saus, samt krydret kjøttdeigen med tacokrydder, og det ble riktig så godt faktisk. Med nepeskiver i stedet for lasagneplater.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er greia med tacolasagne?
Jeg har prøvd squash i stedet for lasagneplater, og aubergine. Ingen av delene funket noe særlig. Har du andre forslag til en som helst vil unngå det hvite melet? Nepeskiver, sier du. Hmm... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|