|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Hvorfor skal toro på død og liv forsøke å tjene noen grunker ekstra bare ved å tilsette en populær smak i alle slags produkter. Hva blir det neste? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?
Mmmmmmm!
![]() |
![]() |
#24 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Siden mine elsker taco og jeg har vært bra lei den vanlige taco'n, har jeg gitt denne en sjanse.
![]() |
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tortilla- eller tacosuppe er jo like "gammelt" som taco og smaker jo knallgodt. Tacolasagne er noe annet ja, men sikkert godt det og om det er hjemmelaget. Jeg har ikke smakt denne varianten og har ikke planer om å gjøre det heller, men jeg har noen ganger laget en lavkarbovariant av hjemmelaget tacolasagne og det var i hvert fall ganske godt.
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Vi elsker taco, og elsker lasagne, så hvorfor ikke kombinere? God og godt, blir selvsagt også godt!
![]() |
#27 |
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Jeg synes Toro ødelegger for seg selv ved å lansere tacosmakprodukter i både lasagne, supper og you name it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Like blid!
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Det var ikke godt.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
#30 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Jeg liker veldig godt både taco og lasagne. Jeg har prøvd tacolasagne og tacogryterett. Og aldri mer. Det smakte ikke godt. Og det ble helt feil rett og slett.
![]() |
#32 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Tipper Toro har gjennomført en god del tester på produktet og funnet det bra nok til å lansere, så gjenstår det å se om det selger som de forventer, om det gjør så blir det på markedet. Enkelt og greit. Har ingen problemer med å forstå at ferdigmatleverandører tester nye produkter, særlig av det slaget som ligger opp mot det de selger mest av fra før eller som er en slager på markedet hos andre konkurrenter. Det er vel ingen her som tror Toro driver veledighet eller gjør som de gjør for å være snille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Hvis jeg vil ha noe som smaker taco, så lager jeg taco, ikke lasagne eller tacogryte. |
![]() |
![]() |
#34 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Jeg syns det hørtes knallgodt ut!
![]() |
#35 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Nei, vi hadde taco i går og lasagne i dag.
![]() |
#36 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Det høres rett og slett ekkelt ut. Jeg skjønner ikke en gang hvordan de har kommet på idéen, blande taco og lasagne? Det er da matretter som ikke har det minste med hverandre å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Jeg kommer ikke til å kjøpe den, for å si det sånn. Men jeg hadde ikke kjøpt det uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nymotens gammeldags
Nja, diverse tacoformer er jo ganske vanlig, så det er jo ikke heeelt på viddene å bare plante inn noen lasagneplater inni der. Jeg kom på idéen for mange år siden da jeg stod og skulle lage lavkarbolasagne og hadde glemt å kjøpe bokstomater. Hadde tacosaus stående og brukte det som saus, samt krydret kjøttdeigen med tacokrydder, og det ble riktig så godt faktisk. Med nepeskiver i stedet for lasagneplater.
![]() |
#39 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har prøvd squash i stedet for lasagneplater, og aubergine. Ingen av delene funket noe særlig. Har du andre forslag til en som helst vil unngå det hvite melet? Nepeskiver, sier du. Hmm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva er greia med tacolasagne?Ja, sånne hvite store neper. Jeg skiver dem med ostehøvel og legger dem lagvis (takstein) med kjøttsausen slik som i vanlig lasagne. Blir veldig godt, men nepeskivene må IKKE være for tykke. Veldig lenge siden jeg har laget det nå da. En inne på lavkarbo.no hadde prøvd med oopsie-plater også, så litt interessant ut. Skal finne tråden.
![]() |
|
|