Sv: Jeg trenger virkelig flere
Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.
Det harmonerer ikke så godt med andre innlegg hvor gamle travere forteller om studietid sammen, 20 års bekjentskap, ektefeller og brødre. En del her er mer på invitere i bryllupet-nivå (heh, ha bryllup med hverandre-nivå, faktisk ) enn forum-bestiser, og har en lang og tett historie sammen. Det kan være greit å være klar over når man beveger seg i det sosiale landskapet. Men at det skal ha konsekvenser for prikking, nei, se, det tror jeg ikke.
Hehe. Poeng. Men det er forholdsvis få her som kjente hverandre i pre-forum-tilværelsen, hvis man nå ser på hvor mange brukere det er her. Og jeg tror kanskje bare det er jeg som har både bestevenninne gjennom over 25 år, ektefelle og bror her inne (endog mor! ), og selv om det kan høres overveldende ut, så er jo alle de andre jeg føler meg "tett" med, og oppfattes av andre som å "høre sammen med" langt flere enn disse veldig få personene. (Hverken mannen min eller broren min pleier forresten å hive seg med for å forsvare meg, si seg enig med meg eller grønnprikke meg.) Jeg har fått en hel haug veldig gode venner på NM/FP, og jeg tror kanskje ikke det er helt opplagt for nykommere/utenforstående hvilke av disse jeg ble kjent med på nett og hvem av dem jeg har kjent siden jeg var tenåring.
Og så sier du jo at du ikke tror det har særlige konsekvenser for prikking, og det er jo nettopp det som er sakens kjerne akkurat her? Jeg er mye mer tilbøyelig til å grønnprikke f.eks. deg for dette innlegget enn jeg er til å grønnprikke mannen min for å si ting som han gjerne sier hjemme over middagsbordet også. For eksempel.