|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Rockesøster
|
Sv: Jeg trenger virkelig flere
Og de resterende 50 % av innlegget orket du ikke forholde deg til ? |
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
#144 |
|
This is normal!
|
Nåja, da bør det være Tåttistandard, og ikke sånne som denne:
|
|
|
|
#146 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg synes at jeg kan få være alene om å skrive innlegg på rim, for da blir alle så imponert og jeg får mange prikker. Hvis flere begynner med sånt, må jeg jo vurdere å ha noe fornuftig innhold i versene også.
|
|
|
#147 |
|
Mother of Dragons
|
Det tror jeg ikke noe på. Nykommere som skriver sånn at folk tenker "JA! Sånn er det!" får masse grønnprikker. Da jeg var ny så fikk jeg mye oftere grønnprikker enn nå. Jeg tror det meste jeg fikk for ett innlegg var over 100 poeng. Nå vet folk stort sett hva jeg skriver og mener og det er mindre viktig å sende en grønnprikk. Og sånn skal det være, det mener jeg.
|
|
|
#148 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg hiver meg på det Skilpadda og Esme skriver: Esme har jeg kjent i 20 år, og jeg vil nesten ikke innrømme hvor lenge jeg har kjent Skilpadda. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereSå enkelt er det ikke, da, Teofelia. Skilpadda har jo en del egenskaper en del av oss andre bare kan drømme om. Jeg kan ikke skrive like bra som henne om det så sto om livet - jeg mangler en del både på kunnskaps- og personlighetssida. Jeg håper det ikke sier så mye negativt om meg likevel.
|
|
|
#150 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg har lært! |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereEtter å ha lest hele denne lange tråden, sitter jeg igjen med et spørsmål. Hvem i all verden er broren til Skildpadda? Ja? Anyone? Nei? Ingen som |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Bedreviter
|
Men du er enig i at det like gjerne kan være disse egenskapene som gjør at folk prikker henne ofte (og det faktum at hun har skrevet 19 000 innlegg), som fordi hun omgir seg med en gjeng med jattere som er programmert til å prikke hver gang hun åpner munnen eller hver gang noen sier henne i mot? |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Bedreviter
|
Nei, det må du nok regne ut selv. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Her sies det mye smart.
|
|
|
|
#155 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg har bladd tilbake på kontrollpanelet mitt, og jeg har sluttet å rødprikke rine. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Passiv
|
Står på venneliste?
Ja, fader - sånn var det ja. Stemmer det. Jeg fikk den søteste rødprikken ever med frykt om hevn - og da måtte jeg jo nesten hevnprikke syntes jeg. |
|
|
|
#157 |
|
I endring
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereSkal man tigge prikke her må man altså være smart? Går i boden og finner på lure måter å tigge på.
|
|
|
#158 |
|
Passiv
|
rine er fin, hun. Hun er i Eliten, tenker jeg. Det hjalp nok med de nakenbildene hun sendte til torsk. Da ble det grønne fiskepinner og Sauerkraut og fest og haraball. |
|
|
|
#159 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Jeg trenger virkelig flereDet er nakenbilder som skal til altså.,.. jeg som trodde det holdt å rødprikke i denne tråden... så naiv jeg var...
|
|
|
#160 |
|
This is normal!
|
Ja! Gjør det!
Nei! Ikke gjør det!
Jah!
|