Sv: Jeg trenger virkelig flere
Jeg skal ikke påstå at rine har forandret seg, sånn i seg selv, men jeg mener å se at hun har forandret måten hun forholder seg til FP og FP-diskusjoner på. Og såklart har "vi" blitt bedre kjent med henne i takt med at hun har blitt bedre kjent med "oss", og sånt hjelper ofte på kommunikasjonen.
I tillegg er det jo også sant at folk tåler mer fra noen de kjenner og er vant til. Så det er såklart ikke bare tull, det Lille Meg sier, og som mange nye har sagt før, at man behandler "nye" og "gamle" litt forskjellig. Men jeg tviholder likevel på det jeg pleier å si, som er at man ikke primært grønnprikker folk fordi de er "eliten" eller "profilerte" eller "mafiaen", men at man stort sett gjør det fordi man liker eller respekterer det de skriver. Og man velger å bli venner med folk fordi man liker og respekterer dem, så dermed ender man gjerne opp med å bli venner med de samme som man pleier å grønnprikke. Men det er ikke noen sånn "vennekonspirasjon" der venner alltid grønnprikker og støtter hverandre og alltid rødprikker noen som er uenig med andre venner. Det er ikke NATO heller.