Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 11:14   #321
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den strutsen er bare enda feitere med den lua på altså!

Du legger merke til at han har bommet litt, og lua sitter skeivt på, ikke sant?

Sist redigert av Strutsen : 09-12-10 kl 11:14. Årsak: dømrade n-tast
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:14   #322
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, kanskje jeg skal nøye meg med å si "signerer"

Nei.

Gammel 09-12-10, 11:15   #323
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

Åh! Alltid skal dere være så vrine, tenk å forlange at jeg skal skrive feiende flotte innlegg bare for en stakkars grønnskolling.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:15   #324
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Åh! Alltid skal dere være så vrine, tenk å forlange at jeg skal skrive feiende flotte innlegg bare for en stakkars grønnskolling.

Jepp. :kravstor:

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:16   #325
Slettet bruker
Passiv

Standard

Syns du skal være fornøyd med at du ikke fikk rød for tigging jeg.

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:16   #326
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av man, her.

Det spørs, Frøy. Kjørte du på grønt?

Nei, bilen foran meg bråstoppet når den oppdaget bil fra venstre i rundkjøringen, så da kom jeg seilende rett i hengerfeste på den for det var glatt må vite.

Gammel 09-12-10, 11:17   #327
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I tillegg er det jo også sant at folk tåler mer fra noen de kjenner og er vant til. Så det er såklart ikke bare tull, det Lille Meg sier, og som mange nye har sagt før, at man behandler "nye" og "gamle" litt forskjellig. Men jeg tviholder likevel på det jeg pleier å si, som er at man ikke primært grønnprikker folk fordi de er "eliten" eller "profilerte" eller "mafiaen", men at man stort sett gjør det fordi man liker eller respekterer det de skriver.

Jeg er helt enig. Jeg kjenner selv at prikkefingeren sitter løsere hos nye som "utmerker seg" en de såkalt "gamle traverene".

Men det er ikke noen sånn "vennekonspirasjon" der venner alltid grønnprikker og støtter hverandre og alltid rødprikker noen som er uenig med andre venner. Det er ikke NATO heller.

Gammel 09-12-10, 11:21   #328
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Syns du skal være fornøyd med at du ikke fikk rød for tigging jeg.

Går på rommet og skammer seg.

Gammel 09-12-10, 11:26   #329
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke påstå at rine har forandret seg, sånn i seg selv, men jeg mener å se at hun har forandret måten hun forholder seg til FP og FP-diskusjoner på.

Det er veldig interessant det du sier. Og det jeg tenker på (helt siden mitt forrige innlegg )

Opprinnelig lagt inn av him

Blir man et annet menneske av å lære seg diskusjonsteknikk? Kanske, jeg vet ikke. Det er noe å tenke over.

er jo at jeg er ikke interessert i språk i seg selv. Men jeg har, etter at jeg begynte på forum oppdaget at språk er det som jeg kaller et "Power Tool".
(For kjennere, denne:
)

Man kan jo gjøre alt så mye bedre med språk!!! Det er det samme man gjør om man hamrer inn spikeren med hælen på skoa eller om man bruker en hammer. Men en hammer er mer effektiv og mye lettere å bruke. Og språk er slik. Og på den måten elsker jeg språk. (Alt jeg trengte for å gå i felle var en bra metafor. )

Men det store spørsmålet er: Er språk et slik verktøy som også vil endre brukeren? På samme måten som klær har gjort oss mindre hårete. Hvis det er det, så kan man ikke lengre snakke om "diskusjonteknikk", men da vil en endring i språk også endre den bruker språket. Og det er FANTASTISK! Og jeg heller mer og mer i den retningen. Dette er som å se regnbuer i mørket.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Nei.

Roger that.

Gammel 09-12-10, 11:33   #330
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Eliten på FP satt der og vaglet
og så på at prikkene haglet
med overbærende mine
ja, selv mot rine
og ingen brydde seg om at Mauser ble margnaglet

Gammel 09-12-10, 11:34   #331
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Eliten på FP satt der og vaglet
og så på at prikkene haglet
med overbærende mine
ja, selv mot rine
og ingen brydde seg om at Mauser ble margnaglet

Rimsutring?

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:35   #332
Slettet bruker
Passiv

Standard

Åh - wait for it - wait for it.....

Rima Sutra!

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:39   #333
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Kan ikke DET være en regel? All sutring må foregå på rim.

Gammel 09-12-10, 11:42   #334
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Jeg krasjet min bil
Jeg var i tvil
ville man for dette få en prikk
nei det var ikke slik det gikk

Her skal man være smart
Jeg synes det er litt rart
Men i støvet jeg skal meg bøye
Og slutte å grensene tøye.

Gammel 09-12-10, 11:43   #335
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Kan ikke DET være en regel? All sutring må foregå på rim.

Ja! Hvis man virkelig er så sur og lei at man greier å opprettholde survenivået til man har klart å skrive et rim, så fortjener man å få lov til å sutre litt.

Gammel 09-12-10, 11:48   #336
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Og ingen nødrim. Skal det være, så skal det være.

Gammel 09-12-10, 11:53   #337
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Jeg som aldri blir sur, slipper da å rime.

Gammel 09-12-10, 12:07   #338
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg som aldri blir sur, slipper da å rime.

Det er bra. Det ser ikke ut som du har helt teken. Til å delta på rimeleken.

:tar av:

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 12:12   #339
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Det er bra. Det ser ikke ut som du har helt teken. Til å delta på rimeleken.

:tar av:

Er du sur? Side du rimer, lissåm?

Gammel 09-12-10, 12:13   #340
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Er du sur? Side du rimer, lissåm?

Føkk - det var surhetstegn det ja. Sorry.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.