|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er jeg snobbete?Til overskriften; i min bok ja. Jeg hadde ikke hatt noen problem med å bruke svart dongeri på julaften. Det er stemningen rundt som skaper kvelden, ikke klærne.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er jeg snobbete?
Men det kan påvirke. Vi kjenner noen som aldri kler seg opp til spesielle anledninger, og inntrykket blir lett at anledningen ikke er så spesiell for dem. Og det kan legge en demper på stemningen.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er jeg snobbete?Jeg syns ikke det er snobbete å ville ha det man har spesifisert, og ikke noe annet. Jeg er litt tja og ha til dongeri, og har man en julaften ala Teo med galla, så er det jo selvsagt at man ikke kan gå i dongeri. Hos oss kunne nok dongeri gått, om det var mørke, pene og ikke slitt. Nå foretrekker barnet vårt andre typer bukser, så jeg pleier å stryke lerretsbuksene hans, og da blir de ganske pene ala slacks.
Det er nok en viss forskjell på pyntedilla til gutter og jenter også, og hva de anser som pyntet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|