Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lillesøster skal snus!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 22:15   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillesøster skal snus!

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

En 5-åring på 17 kg hadde jeg definitivt plassert i beltestol om h*n skulle sitte forovervendt.

Hvorfor det?

Jeg spør ikke for å kverrulere, men fordi du vet så innmari mye om dette. Og hvor går grensen, går den på alder eller på vekt?

Jeg har blitt nabolagets guru på bilsikring (tro det eller ei). Det kjøpes ikke en bilstol uten at man har snakket med meg først. Jeg mener ikke så mye om merker, men om hvordan ungene skal sikres. Altså; bakovervendt lenger enn alle naboene finner naturlig, beltestol fremfor fremovervendt sete (men har jeg alltid rett i dette?), når man slutter med babysete, pute er fy-fy, jeg kjører ikke en meter uten sikring av unger i bil osv. Jeg holder meg jo oppdatert via FP, og særlig når det er så vanskelig å finne gode svar på nett.

Og sorry til trådstarter. Jeg ser jo at jeg har kuppet denne tråden fullstendig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.