Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 23:42   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av karma, her.

Tja jeg har 8 års erfaring fra bystyret i kommunen jeg bor i. Hadde respekt for Frp`politikerne når vi var på møter / samarbeidet osv. Men jeg må vel ærligtalt si at jeg ikke synes alle var like smarte. Kall meg fordomsfull men det er min oppriktige mening. Jeg er foresten lykkelig for at Carl I flyttet tilbake til Oslo, ble lei av å se bildet av han i lokalavisen til stadighet.

Etter 8 år i bystyret i kommunen din så er det eneste fornuftige du kan komme med at du er glad for at du slipper å se bilder av Carl I.Hagen i lokalavisen....

Hva med å bruke litt mer krefter på å fortelle om hvorfor din rolle var bedre og smartere og hadde mer for seg i bystyreret, enn alle de fra Frp som ikke var like smarte?
Du har en gyllen mulighet til å snakke DIN politikk om du sitter i bystyret, og hvorfor da bruke tid og krefter på å irritere deg over bilder av Carl I. Hagen og dumme Frp'ere i bystyret hvor du bor?

Gammel 23-02-07, 23:54   #2
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du har en gyllen mulighet til å snakke DIN politikk om du sitter i bystyret, og hvorfor da bruke tid og krefter på å irritere deg over bilder av Carl I. Hagen og dumme Frp'ere i bystyret hvor du bor?

Fordi det er sånn de jobber? Nei, nei, nei. Det er jo nettopp Frp som pleier å sutre istedetfor å faktisk jobbe for at verden skal bli et bedre sted. Og Carl Ivar er den verste. Makan til sytepave! Hver gang noen kommer med et saklig motargument så er det; "buhu, de prøver å sverte Frp!". Jeg må le.

Men det aller verste er kanskje hva det partiet er tuftet på. Den sterkestes rett (eller i hvertfall den med mest flaks her i livet). Og en stinkende blanding av diskriminering og populisme, hmmm hvor var det vi hadde hørt om DET før? Ikke rart de tiltrekker seg en mengde halvkriminelle cowboyer.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 01:29   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av karma, her.

Vi har jo Søviknes og flere med han. Det trenger vi jo ikke noen undersøkelser for å underbygge.

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Ler ennå når jeg tenker på en radioreporter i Bergen som pratet om Søviknes saken og sa følgende:
"Jeg tror på at det har skjedd. Ingen knuller den mannen frivillig"

Men kjære dere, er virkelig det eneste dere har å komme med å snakke drit om Søviknes? Ja, han gjorde kanskje noe dumt den gang da, men i manges lille sosialistiske eller kvasi-sosialistiske verden, så skal da alle mennesker få en ny sjanse her i livet, man skal tilgis og få mulighet til å gjøre rett for seg og igjen bli en verdig borger i samfunnet.

Har Søviknes virkelig bare utført tullball i sin hjemkommune og er det derfor han er ordfører?

Sist redigert av Elin : 24-02-07 kl 01:35.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 10:14   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kjære dere, er virkelig det eneste dere har å komme med å snakke drit om Søviknes? Ja, han gjorde kanskje noe dumt den gang da, men i manges lille sosialistiske eller kvasi-sosialistiske verden, så skal da alle mennesker få en ny sjanse her i livet, man skal tilgis og få mulighet til å gjøre rett for seg og igjen bli en verdig borger i samfunnet.

Kanskje? Mener du virkelig at det bare kanskje var dumt det han gjorde?

Ja, jeg er for at folk skal få en ny sjangs, men derimot å definere seksuelt utnyttelse som noe som kanskje er dumt har jeg ingen sans for!

Jeg vil presisere at eg faktisk mener at når en topp politiker (som Søviknes var da) har sex med en 16-åring i partiet, er det sexuell utnyttelse!

Sist redigert av Heiko : 24-02-07 kl 10:26. Årsak: la til def.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 16:59   #5

Medlem siden: Feb 2007
karma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Etter 8 år i bystyret i kommunen din så er det eneste fornuftige du kan komme med at du er glad for at du slipper å se bilder av Carl I.Hagen i lokalavisen....

Hva med å bruke litt mer krefter på å fortelle om hvorfor din rolle var bedre og smartere og hadde mer for seg i bystyreret, enn alle de fra Frp som ikke var like smarte?

Selvfølgelig kan jeg det men nå var jo dette et svar på innlegget på om Frp et parti fullt av bad Guys? Svaret mitt til det er fortsatt og litt humoristisk JA . Er ikke aktiv nå, etter 8 år i diverse utvalg med masse møter og saksdokumenter gikk jeg tom. Slitsomt å kombinere med full jobb og 3 barn. Men utrolig lærerikt!! Som du sikkert har skjønt hører jeg til venstresiden men ikke lengst ut. Som alle andre småbarnsmødre er jeg opptatt av barnehagedekning og skolepolitikk og ikke minst opprettholde de velferdsgodene vi har oppnådd i vårt samfunn, noe jeg er redd Frp vil ødelegge med sin politikk hvis de kommer til makten. De svakeste i vårt samfunn vil tape på det, desverre er det mange av dem som stemmer Frp.

Ellers synes jeg mange av innleggene her inne er vel aggressive, hva med litt humor inn i diskusjonen det er lov å være venner selv om man er uenige.

karma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:53   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest hele tråden og har jo lovt at jeg skal lese hele tråder før jeg uttaler meg - sikkert like greit...Jeg må jo hente den røde fanen min og greier først..

Vel, når det kommer til at RV'ere også er kriminelle, så må jeg si at skulle jeg delt rom med en RV'er som har lenket seg fast til en båt, vært aktiv i Blitz-miljøet etc eller en FRP'er (nesten sånn uansett), så har svaret vært enkelt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.