|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Etter 8 år i bystyret i kommunen din så er det eneste fornuftige du kan komme med at du er glad for at du slipper å se bilder av Carl I.Hagen i lokalavisen....
|
|
|
#2 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men kjære dere, er virkelig det eneste dere har å komme med å snakke drit om Søviknes? Ja, han gjorde kanskje noe dumt den gang da, men i manges lille sosialistiske eller kvasi-sosialistiske verden, så skal da alle mennesker få en ny sjanse her i livet, man skal tilgis og få mulighet til å gjøre rett for seg og igjen bli en verdig borger i samfunnet.
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin." Sist redigert av Elin : 24-02-07 kl 01:35. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Helt konge
|
Kanskje? Mener du virkelig at det bare kanskje var dumt det han gjorde? Sist redigert av Heiko : 24-02-07 kl 10:26. Årsak: la til def. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Selvfølgelig kan jeg det |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg har ikke lest hele tråden og har jo lovt at jeg skal lese hele tråder før jeg uttaler meg - sikkert like greit...Jeg må jo hente den røde fanen min og greier først..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|