Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Positivt eller negativt at en ungdom ønsker å vente med å ta lappen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 19:09   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Positivt eller negativt at en ungdom ønsker å vente med å ta lappen?

skilpadda: Joda, men jeg (og min mann) kan vel likevel få lov til å fortelle mine barn om hvordan det var for oss at han altså ikke tar lappen før han er 31 år gammel, og hvordan dette påvirker oss som familie, og påpeke at selv om han innså allerede for minst 5 år siden at han burde tatt den, så er det ikke så lett å prioritere alltid, og at det absolutt derfor er verd å tenke seg om en gang til, og tenke over om det kanskje er like greit å bare gjøre det og være ferdig med det? Jeg ser at det var praktisk sett mye enklere for eg å få til som 18-åring, selv om jeg betalte selv. (Dvs, jeg fikk 10.000 i 18-årsgave, men det visste jeg ikke når jeg drev kjøreopplæringen) enn det er for min mann å ta det nå. Jeg hadde jo i tillegg tilgang på pappa til privat øvelseskjøring da, noe som var enklere rent praktisk enn når jeg skal øvelseskjøre med min mann, vi har jo ikke barnevakt til Knerten, som ikke egentlig synes det er såååå gøy med slike aktiviteter (og dessuten altså legger seg relativt kort tid etter endt arbeidsdag, så vi rekker det aldri i hverdagene, og helgene har vi egentlig ofte andre ting å bruke tiden på også...)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.