Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva menes egentlig med "Brølemamma"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 16:26   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva menes egentlig med "Brølemamma"?

Dette er så interessannt, syns jeg. Og spesielt når jeg har en usannsynlig kjedelig dag her hjemme. :blah:

Da jeg vokste opp var det ingen roping eller direkte kjefting. Det var prating og tilsnakk, men alltid i rolige former. (Jeg vokste virkelig opp i en happymuffinfamilie, altså. )
Men jeg husker én gang at min far eksploderte og ropte meg noen sannhetens ord, og jeg ble redd og var i sjokk lenge etterpå. Og det var han også. Dette var en reaksjon som var helt uventet både for meg og han. Det ga jo ingen varige mén det heller, men jeg var lenge utrygg på ham etterpå.

Med Stesnuppa (13) har vi en del andre utfordringer selvsagt enn vi har med Poden (5). Der har det hendt at jeg har hatt lyst til å rope, ta tak i henne og riste henne. Men på grunn av litt forskjellige saker så skal i hvertfall jeg gjøre mitt til at ingen her i huset brøler til henne i sinne. Det er ikke det hun trenger fra oss. Men jeg merker at jeg er mye skarpere og tydeligere sint på henne enn på Poden. Det er kanskje ikke så rart, alderen tatt i betraktning.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.