|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva menes egentlig med "Brølemamma"?Dette er så interessannt, syns jeg. Og spesielt når jeg har en usannsynlig kjedelig dag her hjemme. :blah:
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva menes egentlig med "Brølemamma"?
Ikke sant; det er alltid ekkelt med det som avviker fra det man er vant til. Tror jeg hadde blitt like engstelig om min mor hadde satt seg ned med mild stemme og blomster i blikket når jeg trasset som verst.
![]() |
![]() |
#3 |
En som trener
|
Jeg er oppvokst i et hjem med til tider høyt desibel og mye temperament (både moren min og søsteren min er høylytte drama-queens), og det har hatt motsatt effekt på meg. Jeg er nokså konfliktsky og tar (altfor) lett til tårene om f.eks. mannen min hever stemmen til meg. Hissighet på personalmøter har jeg faktisk nesten opplevd, tror jeg (eller så har jeg vel trukket meg ut fra konflikten og observert det "utenfra"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
Her har du meg også. Det med å ta til tårene er et handicap i mange tilfeller, og hemmer meg litt i hverdagen. Mamma var av typen adrenalinsint og kjeftetet, men så blåste det fort over også. Pappa har aldri hevd stemmen til meg noen gang.
![]() |
|
|