|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Avsporing: Hvor mye ferie bør barn ha?
Heldagsskole og ingen lekser høres fint ut. Her er det heldagsskole + lekser, og det er ganske slitsomt. Unger som kommer hjem klokken 16, som skal spise og kanskje også ha litt fritidsaktiviteter, og så lekser på toppen.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Avsporing: Hvor mye ferie bør barn ha?Jeg synes at skoleåret burde utvidet hver gang det kom inn nye ting i pensum. Jeg kan ikke skjønne at noe annet er rimelig. Faktum er at vi har gått fra en veldig faktaorientert skole til en skole som innehar mye mer enn rene fakta. Jeg tenker blant annet på den sosiale kompetansen.
|
|
|
#3 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er det jo i realiteten i Norge også all den tid de aller fleste er avhengig av SFO.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Jepp. Men SFO burde blitt erstattet med heldagsskole, slik at det ikke bare var oppbevaring, og slik at kvaliteten på tilbudet ble like over hele fjøla Og så burde man kuttet ned på leksene.
|
|
|
#5 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke lov? De gjør det her.
Jepp, det er min kampsak. Sånn som SFO er her, er det et tilbud jeg ikke ønsker å ha barna mine på. Snakk om oppbevaringsboks!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|