|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?
Vi kan jobbe inntil 60 timer innenfor en 7-dagers-periode. Maks 42 timer på 5 dager og det gjelder enten man jobber 60, 80 eller 100% stilling. Dvs. jeg jobber i et fast dag- system, og har derfor maks 3 dager jobb i strekk. På de 3 dagene kan jeg jobbe like mye som på 5 dager, altså maks 42 timer. De timene kan fordeles i dager på maks 14 + 2 timer pr. dag. Dvs. starter jeg med en 14 timers dag, og har 12 timer jobb på dag nummer 2, så kan jeg maks jobbe 6 timer den tredje dagen.
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
... det var lærernes ordning jeg lurte på altså, men takk for forklaringen din.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
he,he,he.. ok. Sorry... Ja, da vet du jobbesystemet mitt da
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?Elin: Det som KAN ha skjedd, uten at jeg vet så mye om førskolelærere: Førskolelærere har 33 timer arbeidstid i uka som er bundet. Dersom de jobber en vanlig 37,5-uke, så har de jobbet inn grunnlag for avspasering. Kan det være det styrer mener? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Det kan det være. Men jeg tror jeg hadde blitt litt grinete av det likevel, for det er mer "vanlig" avspaseringsopplegg som ikke rettferdiggjør nedleggelse av hele tilbudet flere dager i året. Selv om de sikkert synes det er god grunn for det med økt voksentetthet etc.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, planleggingsdag |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|