|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Presang til bursdagsfeiring i barnehagetiden?I vår barnehage har de nå åpnet for at det er gratis å låne barnehagen til bursdagsfeiring slik at det skal bli enklere å invitere alle. Det går 22 barn på storbarnsavdelingene, og de færreste som bor her har plass til det.
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Presang til bursdagsfeiring i barnehagetiden?
Det synes jeg virkelig er så dårlig av foreldrene! Vi har alltid bedt "naturlige grupper" (evt utvidet med type 1 kamerat fra et annet årskull, eller 1 av jentene), men siden ikke alle er bedt og dette med naturlige grupper ikke alltid er like innlysende for barna, har jeg alltid levert invitasjonene på annen måte. Det koster meg da ikke en eneste kalori. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Presang til bursdagsfeiring i barnehagetiden?
Jeg kunne ikke vært mer enig. Dette blir tatt opp på hvert eneste foreldremøte, men det skjer jo som regel blant de foreldrene som ikke kommer på disse møtene.
|
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Presang til bursdagsfeiring i barnehagetiden?I barnehagen der poden går, får vi levere ut invitasjoner i barnehagen om enten alle guttene/jentne eller hele årskull blir bedt. Det blir oversett av enkelte, merkelig synes jeg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|