Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gleder meg til tunika og liknende går av moten!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: tunikaer og topper med høyt liv...
Liker jeg, og jeg kler det selv også. 73 47,71%
Liker, men ikke kledelig på meg 14 9,15%
Greit nok, men ikke det mest kledlige jeg har på meg 24 15,69%
Synes alle passer i sånn fasong jeg.. 7 4,58%
Liker ikke, og jeg passer det ikke iallefall 19 12,42%
Har faktisk noen plagg, men bruker dem lite 16 10,46%
Har ingen plagg i sånn fasong 13 8,50%
telt 12 7,84%
Dustepoll 5 3,27%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 23:27   #41
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder meg til tunika og liknende går av moten!

Jeg er veldig delt merker jeg.
Noen tunikaer ser jeg ok ut i og i andre høygravid ut.
Jeg har dessverre livet rett under puppene omtrent og det er er nesten umulig å finne klær som har livet der.
Bukser f.eks som går litt inn i livet blir jo vonde, for livet mitt er minst 5 cm over der livet på buksa er...... (ergo, muffinsbukse)

Gammel 30-01-11, 10:59   #42
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er litt delt, noen tunikaer er veldig fine,andre ser jeg gravid ut i. De styrer jeg unna.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 11:22   #43
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker det veldig godt.

Gammel 30-01-11, 12:03   #44
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det er definitivt ikke det fineste jeg vet, men så lenge å fjerne ribbein ikke er like politisk korrekt som å forstørre puppene hjelper slike overdeler meg gjemme bort den ikke ekstisterende midjen min. Flat mage og null midje er ganske usjarmerende, dessverre.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 13:13   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greit nok, men ikke det mest kledlige jeg har på meg.

Jeg kjøpte meg en kjole fra Noa Noa nå, med høyt liv. Synes den satt ok.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 17:02   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe er fint på meg, noe ikke fullt så flatterende. Vurderer å selge den ene CN kjolentunikaen nettopp pga dette gravid-lookfenomenet.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 17:04   #47
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig glad i kjoler o.l. med høyt liv. Jeg tror det får meg til å se lengre ut. Evt søtere.

Men man jo ikke gå i tunikaer selv om det er på moten (er det egentlig på moten nå?). Det finnes da nok av topper/bluser som ikke er tunikaer.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 19:43   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Couldn't care less.

Jeg kler tunika, men har heller ingen problemer med å finne andre typer overdeler i butikkene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:44   #49
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:01.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:33   #50
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Solå er litt kul
Standard

Merkelig at et plagg som gjør at noen ser ut som om de er høygravide, er det eneste plagget hvor andre ikke ser gravide ut

Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 09:30   #51
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Merkelig at et plagg som gjør at noen ser ut som om de er høygravide, er det eneste plagget hvor andre ikke ser gravide ut

Du har rett i det altså.

Og jøsses, man finner sikkert andre overdeler også, bare det at det ikke alltid er så lett....pga alle tunikaene! Ser feks en tilsynelatende fin topp, og tenker "yess, denne blir fin på", tar den fram og så har den 1 meter for mye stoff og søm rett under puppene

Det skal ikke vere lett her i verden..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 12:16   #52
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker tunika men ikke flagrende tunika med masse masse stoff. Litt smale uten mye stoff passer meg fint. Litt fasongsydd.
Liker best uten høyt liv men er det lite rynker går det fint med høyt liv.

Gammel 02-02-11, 12:17   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Og hvem er det som ikke ser gravid ut?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 14:50   #54
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amen! Jeg må ha strammere klær så jeg ikke ser enda mer overvektig ut enn jeg allerede er.

Gammel 05-02-11, 05:15   #55
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker tunika veldig godt, hater tunika, kjoler osv. med veldig høyt liv. Jeg vil gjerne vise fram midjen min.

Gammel 06-02-11, 10:15   #56
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gleder meg stort til denne moten forsvinner. Problemer her i byen er at det i flere år har vært nesten umulig å oppdrive annet enn tunika i butikkene.
Jeg syns vel i grunnen at selv de aller slankeste ser gravide ut i dette plagget.

Gammel 11-02-11, 23:39   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og hvem er det som ikke ser gravid ut?

Vi som ER gravide, men trenger tettsittende klær for å få høre noe annet enn at "du har nå en veldig liten mage da...."? Ja, jeg bruker stort sett tettsittende klær som gravid. (Mye fordi jeg ikke bruker spesielle gravid-klær, bare klær som har blitt trange fordi jeg har blitt tykkere...) Men altså, har jeg noe som er vagt flytende rundt meg, eller bruker ytterjakke, så er det ikke fritt for at jeg "har jo en veeeldig liten mage for å ikke ha lenger igjen da".

Gammel 12-02-11, 00:44   #58
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig glad i tunika. Synes selv jeg kler det veldig godt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.