Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gleder meg til tunika og liknende går av moten!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: tunikaer og topper med høyt liv...
Liker jeg, og jeg kler det selv også. 73 47,71%
Liker, men ikke kledelig på meg 14 9,15%
Greit nok, men ikke det mest kledlige jeg har på meg 24 15,69%
Synes alle passer i sånn fasong jeg.. 7 4,58%
Liker ikke, og jeg passer det ikke iallefall 19 12,42%
Har faktisk noen plagg, men bruker dem lite 16 10,46%
Har ingen plagg i sånn fasong 13 8,50%
telt 12 7,84%
Dustepoll 5 3,27%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 17:49   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gleder meg til tunika og liknende går av moten!

....til tunika og topper med høyt liv går av moten
Innom en butikk i dag, og tilnærmet 80% av de som var der, var uformelige greier som man enten ser høygravid ut i, eller det ser ut som om livet begynner rett under halsen! Fant ingenting

Og jeg er fult klar over at ikke alle er som meg, og at enkelte både kler -og elsker denne fasongen.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:54   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder meg ...

I'm with. Særlig når bærestykket er så kort at det stopper midt på puppene mine. Lækkert.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:57   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er ikkje mykje som fungerer på min kropp av dagens mote. Derfor er eg offisielt utdatert sånn motemessig. Tunika på ein 165 cm høg skrott med lang rygg og korte bein fungerer dårleg.

Gammel 29-01-11, 17:58   #4
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

I'm with. Særlig når bærestykket er så kort at det stopper midt på puppene mine. Lækkert.

Konklusjon: Du har store pupper. Jeg kan ikke akkurat skryte av å ha det samme problemet

Det er nok mange som kler denne stilen, men selvsagt frustrerende for dem som ikke gjør det. Har man en midje man med fordel kan vise frem, er det naturlig nok ikke alltid ønskelig å fremstå som potensiell gravid.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:00   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Har man en midje man med fordel kan vise frem, er det naturlig nok ikke alltid ønskelig å fremstå som potensiell gravid.

Har midje, manglar ein knokkel i underekstremitetane mine.

Gammel 29-01-11, 18:02   #6
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Nei, det er ikkje mykje som fungerer på min kropp av dagens mote. Derfor er eg offisielt utdatert sånn motemessig. Tunika på ein 165 cm høg skrott med lang rygg og korte bein fungerer dårleg.

Muligens dumt spørsmål - men hvorfor fungerer ikke tunika da? I mitt hode ser jeg for meg at en tunika/kort kjole som går litt nedenfor baken med slimfitbukse i samme farge vil bli greit, gjerne med litt hæl på skoa (evt. kilehæl for å gjøre gåing mulig)?

Gammel 29-01-11, 18:05   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Mulig det finnes tunika som kan fungere, men eg finner dei ikkje. Tights brukar eg ikkje og sko med hæl er risikosport.

Gammel 29-01-11, 18:05   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tunika kan fungere, men da med et bredt belte i livet, og man må ha smale bukser/thigts/strømpis.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:06   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er denne moten veldig ok, jeg har kort rygg og midja høyt slik at klær som liksom har midje får en sånn sekkeeffekt hos meg fordi det blir for langt ned til innsvinget. Klær med høyt liv er fine, evt de med middels høyt liv havner ikke så fjernt fra midja hos meg. Og så er jeg ikke av de minste over baken, så det passer egentlig greit at det området ikke fremheves så veldig.

Men når det er sagt, merker jeg at jeg er litt lei tunikaer. Merkelig nok. Jeg vil fortsatt ha topper med høyt liv, det vil jeg alltid (og jeg har ikke lagt vekk gravidtoppene mine heller, de er fine i det daglige ), men jeg er egentlig klar for bukse + topp i større grad kjenner jeg.

Gammel 29-01-11, 18:10   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Topper med høyt liv er ikke noe for meg. Ønsker ikke akkurat å se gravid ut. Tunika bruker jeg av og til, men den må ikke være for vid.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:16   #11
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Standard

....sko med hæl er risikosport.

Tenkte meg at du synes det ja, derfor jeg slang med kommentaren om kilehæl...!

Gammel 29-01-11, 18:18   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

For dem uten rygg, er dette helt fint
Jeg er så kort i ryggen at livet begynner omtrent rett under puppa, så høyt liv er gnistrende for meg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:19   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Tenkte meg at du synes det ja, derfor jeg slang med kommentaren om kilehæl...!

...men kilehæl er da minst like skummelt, sånn som den smalnar av.

Gammel 29-01-11, 18:25   #14
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Standard

...men kilehæl er da minst like skummelt, sånn som den smalnar av.

Aha, her har vi en dame som foretrekker å ha beina godt plantet på jorda!

Gammel 29-01-11, 18:29   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Aha, her har vi en dame som foretrekker å ha beina godt plantet på jorda!

Det er definitivt tryggast for alle partar. Og det sparar helsevesenet for nokre kroner også.

Gammel 29-01-11, 18:41   #16
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Så mange topper og tunikaer i dag med søm rett under halsen og legg ut fra den igjen, jada, det er supert for store pupper.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:45   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg går for denne typen:

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:03   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vel, for tiden passer denne moten med ting som bare går utover fra under puppene meg...

*peke på stor, høygravid mage*

Men sånn normalt sett foretrekker jeg andre former på klærne ja, så moten kan gjerne forandre seg til jeg er klar for vanlige klær igjen.

Gammel 29-01-11, 19:08   #19
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes denne moten er utrolig stygg, og har ikke sett noen over to år som har tatt seg bra ut i slike topper.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:09   #20
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

For meg er moten med tunikaer som går inn under brystene og rett ut igjen glimrende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.