Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp, Er du god i naturfag? Hva er dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 18:09   #6
Mazaro
Fullverdig medlem

Mazaro sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Mazaro er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, Er du god i naturfag? Hva er dette?

Tusen takk Lykketrollet og Flubby for fine svar.
Flubby, så flott at du også vet hvilken type edderkopp som har vært på færde. Du er kjempe flink. Og takk for linken til edderkopsiden. Må innrømme at jeg frøs på ryggen over bildene. (Har nok litt edderkopp fobi framdeles, selv om jeg har prøvd å komme over det. ;-) )
Men det var nyttig å lese at størrelsen på edderkoppene var så liten. Da er det ikke rart at jeg ikke kunne se dem. I grunnen imponerende at dyr som er bare noen få millimeter store kan bygge nettkonstruksjoner på nesten 30 cm som de største nettene var. De fleste riktig nok rundt 10 cm. Men for en prestasjon og for en jobb det må være for de ørsmå skapningene. Vell er de ekkel og motbydelig, men arbeidsinnsatsen er imponerende.
Men det var nyttig og fin informasjon, som jeg trengte til å sette inn i boka. Tenker det blir et fin opplevlse som hundene kan dele med barna. ;-)
Tusen tusen takk. Dere er noen gode engler.

Solå, Det må ha vært to sjeler en tanke. he he. Satt nettopp å skrev omtrent det samme, ekkle dyr, men imponerende konstruksjoner. Helt enig med deg der ja.
Ja, jeg har troen på den barneboken. Den forige var veldig populær og de fleste som har kjøpt den forige har satt seg på venteliste på de neste, Så har troen på at denne boken også vil gå bra. Må ha troen i hvert fall. ;-)
Solå, likte valgspråket ditt hvor du skriver at du setter ikke spor der alle andre går. Den var fin.

Hyasint. Ja spesielt om høsten er det jeg også har sett de nettene, og der de er, så er det mange av dem. Ganske utrolig. Hadde vært spennende å lært mer om hvorfor akkurat om høsten at man ser dem.

Sist redigert av Mazaro : 26-02-11 kl 18:19.
Mazaro er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.