|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester
Sånn er det her også, sånn bortsett fra at det er begrenset med synging.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Når snudde det da? (iiiik) Eldste her er snart 7 år. Håper det fungerer en stund til... Dessuten er de to eldste (de deler rom) så store at de egentlig kan ha lukket dør, så jeg regner med at de kan ligge og lese på senga en halvtime om det blir noe problem.
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, det kom vel gradvis. Det er jo ikke sånn at det fungerer likt for alle heller. Men for vårt vedkommende vil jeg si at det funket ok fram til skolealder, kanskje litt lenger. Nå funker det ikke fullt så bra, som jo alle etterhvert kjenner til, men det skyldes mange ting: Jentas alder (hun blir 10 i år), mindre søvnbehov for henne, ekstremt sosial og nysgjerrig anlagt, flytting som innebar (eget) soverom rett ved spisestue. Det var i hvert fall det jeg kom på for øyeblikket. Vi kan jo ha besøk nå også, men hun ligger lenge våken om kveldene uansett og jeg er veldig glad for at hun har rom langt fra stua, sånn at mannen og jeg kan snakke relatvt normalt. Hun kan godt ligge og lese, men hun vil ha døra åpen. Helst så åpen som mulig, men vi driver forhandlinger. Hun får rett og slett med seg mer og mer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|