Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tid for middagsgjester

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-11, 16:50   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Det er ikke det at jeg ikke liker voksemiddager, men at jeg ikke liker å spise sent på kvelden. Og voksenmiddager er da ikke så viktig for meg at jeg syns det er et poeng at barna ikke er med på den. Vi skravler jo like mye uten mat på bordet, og det fortsetter etter barnas leggetid.

Jeg var barnløs til jeg var 30, så jeg har god kjennskap til hvordan middag uten barn fungerer altså.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.