|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg er helt for å støtte Amnesty. Men jeg skjønner ikke poenget med å trekke på skuldrene over Martinedrapet likevel. Det er faktisk også en ung kvinne som ble drept nådeløst. Det er ikke mer høyverdig å drepes om man er mørk heller. Det er like leit uansett hvem man er om man blir myrdet. Og det er like kjipt uansett hvem offeret var når en drapsmann går fri uten å stilles for retten. |
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?
Nemlig! Jeg ble så irritert over innlegget til Lille Meg at jeg klarte ikke å utdype videre, jeg trodde jeg skrev tydelig hva jeg mente i innlegg 128, men der tok jeg visst feil.
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Du skrev veldig tydelig hva du mente, men les andre diskusjoner med Lille meg så ser du at det ikke er noe nytt i måten å "argumentere" og diskutere på.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Takk! Greit å vite hvor mange kalorier jeg skal gidde å bidra med neste gang.
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har tydeligvis mange kalorier å spre rundt deg. Si meg - er du stolt av deg selv og din opptreden her i denne tråden? Interference kommer hoppende inn her og slenger dritt til meg, og du svarer det over. For deretter å bli såpass sur på mitt svar til Interference, at du rødprikker meg med:
JEG er frekk? JEG?
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Det er ikke jeg som ler av det andre deltar i tråden med, så kan du fortelle meg hva jeg skal ha gjort i tråden som er så forferdelig? Jeg synes det er helt fair at Inter kommer med en heads up til meg, for jeg gidder ikke å kaste bort verdifull tid på noen som har for vane å hersketeknikke tilbake. Jeg er for glad i en god diskusjon til det.
For en sutrekopp du er. Jeg trodde du var en seriøs bruker som likte å diskutere, men så feil kan man ta.
|
|
|
#7 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøver du å si at du har mye å lære meg hva angår argumentasjoner og måter å diskutere på? Jeg mener - siden du stikker hodet så tydelig frem her og rakker ned på mine såkalte fnutt-argumenter-fnutt? I akkurat denne tråden har du i alle fall ikke slått meg i bakken med dine argumenter og måte å diskutere på, men jeg har kanskje bare vært uheldig med tråden?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|