Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen
Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.
Skulle ønske jeg kunne gi noen skikkelig kuule eksempler fra her hvor jeg bor, men det ville være for give-away.
Jeg kan ikke for det, men for meg er Frp et skikkelig tragisk parti, og jeg føler at de står for akkurat det som til en hver tid er meningmanns mening. Og det er kanskje derfor de har blitt så store som de er nå? Ap og Høyre tør å ta upopulære standpunkt, og det koster stemmer. Det er mye lettere å tale varmt om sykehjemsplasser, og bedre veier, enn kultur og miljø. Selv om det er like urealistisk og dyrt å få full oppgradering av vegnettet i Norge, som de er å nå miljømålene (for å ikke snakke om hvor motstridende det er...).
Jeg har enda til gode å se Frp fronte en eneste sak som "folk flest" ikke forstår vitsen med, men som samtidig er en god ting for Norge.
Og Frp må virkelig være som se & hør. Et parti mange stemmer på, men som ingen innrømmer at de stemmer på. Her i byen har de vel 30% av stemmene, likevel kjenner jeg ikke et eneste menneske som stemmer Frp. Eller mer korrekt, som innrømmer det Og for meg sier det en del om partiets politikk - folk er flaue av å innrømme at de er for en så egoistisk og urealistisk politikk.
Folk innrømmer jo villig vekk at de stemmer på sv, rv, krf, sp osv....
Jeg har aldri møtt noen som er flau over å ha sine egne meninger. Jeg syns det er rart du kan si så mye rart om Frp uten å komme med ETT eksempel. På landsbasis da?
|