|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)Jeg fikk slengt til meg av en iransk eller kurdisk dame på bussen, at de skulle hengt opp griselabber på bussen, så sånne svin som meg ikke kom inn... |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)Uff Nabbe - slikt er stygt! Jeg får vondt av å høre om slike (u)mennesker!
|
|
|
#83 |
|
Shake it out!
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen
Ja det kan jo bli festlig å se Frp spise kameler til frokost, lunsj, middag og kveld
|
|
|
#84 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)
På en måte, de har hatt det jævlig i sine hjemland, det er jo en ting. Men hvorfor skal de gjøre det samme, på en måte, når de kommer hit da? Det er det jeg ikke skjønner... |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Shake it out!
|
Neida, man er ikke dum fordi man har ulike meninger. Men noen meninger får en til å fremstå som dum, fordi konsekvensene av det man foreslår er så hårreisende at man lurer på om de som hadde forslaget i det hele tatt har tenkt.
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eksempler?
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Kanskje ikke veldig gjennomtenkt av Frp, men jeg syns det er viktigere med konkrete planer enn å begynne i feil ende. |
|
|
|
#89 |
|
Shake it out!
|
Lokalpartiet her i byen er slik at om pressen skriver om noe som kan være vagt kritikkverdig, så er Frp på banen med en gang og erklærer at dette er skammelig, og dette må vi gjøre noe med, selv om det er noe som egentlig strider totalt med programmet deres. Vil helst ikke gi noen konkrete eksempler på det, for jeg har ikke så lyst til å røpe hvor i verden jeg bor
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Det har de da ikke sagt!! |
|
|
|
#91 |
|
Passiv
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)Forøvrig er jeg enig med Valentina ang en ting; politikere burde så absolutt vært iq-testet! Da tror jeg jeg flere enn Frp hadde stilt seg veldig dårlig! |
|
|
|
#92 |
|
Shake it out!
|
Kildesorterting, ja, der har vi et eksempel... I noen kommuner her i distriktet har det vært veldig fokus på kildesortering, og noen har x antall spann. Og når folk klager på det, så er frp ute i avisen og er såååå enige om at det er totalt unødvendig osv, osv. Nå aner jeg ikke noe om det står noe om kildesortering i programmet deres, altså, men det er et typisk eksempel på at Frp forsøker å slå politisk mynt på en sak.
|
|
|
#93 |
|
Epikur
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)Når det gjelder miljøsaken har jo Frp inntil forrige uke vært helt i mot å følge føre var-prinsippet og hevder retten til at folk skal forbruke så mye de vil, kjøre hvor de vil, utbytte u-land så mye man vil og i det hele tatt oppføre seg akkurat som man har lyst til, så lenge det gavner en selv.
|
|
|
#94 |
|
Passiv
|
Jeg har aldri møtt noen som er flau over å ha sine egne meninger. Jeg syns det er rart du kan si så mye rart om Frp uten å komme med ETT eksempel. På landsbasis da? |
|
|
|
#95 |
|
Passiv
|
Jeg har ikke sett noen klager på kildesortering her vi bor,enda vi har 3 ulike spann, plastsekk og i tillegg kompost i hagen. Men jeg tror sånt lett kan tillegges de rutinene en har. Sist redigert av Pippilotta : 02-03-07 kl 10:06. Årsak: feila litt |
|
|
|
#96 |
|
Passiv
|
Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)Jeg har multiquota helt feil, jeg ser det nå. |
|
|
|
#97 |
|
Borte
|
Du kan jo bare gå inn og rette det.
|
|
|
#99 |
|
Borte
|
Det er visst du også.
|
|
|
#100 |
|
Epikur
|
At de ikke får til å gjøre ting riktig selv, uten hjelp fra hovedkontoret. De kan ikke alminnelige ting som hvordan saksgang er, hvordan man bestemmer ting og hvem som bestemmer hva.
|
![]() |
|
|