Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kalla fakta og gastric bypass

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-11, 20:30   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalla fakta og gastric bypass

Jeg testet BMI-kalkulatoren til Aleris og fant ut at jeg måtte legge på 4 kg på den vekten jeg hadde før jeg begynte på Grete Roede-kurs for å få følgende tilbud: "Aleris kan tilby forebyggende behandling i form av kirurgisk inngrep: gastric binding og sleeve reseksjon."

Jeg synes Aleris, ut fra det jeg ser på nettsider, i aviser osv, driver aggressiv markedsføring av operasjoner som jeg ser som siste utvei for et fåtall personer. Jeg har nå klikket meg rundt på "overvektsnettsidene" deres, og jeg har foreløpig ikke funnet noe om risiko eller bivirkninger. I stedet reklameres det med gode resultater, varig vektreduksjon osv. Under "Oppfølging" reklamerer de med oppfølging inntil 5 år etter operasjon, men i prislisten står det at skal man ha oppfølging ut over ett år, må man betale ekstra (20.000 for oppføling i fem år). For meg blir helhetsbildet negativt.

Ja, og jeg er veldig glad for at pasientjounalen min voktes så godt som den gjør.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.