Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)
Opprinnelig lagt inn av rakka, her.
Babybjørn stelleveske- et skikkelig fiaskokjøp. Er en av de dyreste stelleveskene på markedet, ganske fjong å se til, men FULLSTENDIG ubrukelig til det den skal gjøre; nemlig fungere som oppbevaring for stæsjet til mini.
Lokket på vesken festes kun med magnetlås, dette i kombinasjon med skulderremmen som er festet for lavt nede på vesken, gjør at det ikke var få gange hele stasen veltet opp ned og blottla hele innholdet i fanget på medpassasjerer på busser, fly etc. Men vesken var utrolig lettsolgt på finn.no da ...!
Å, den vesken som jeg var så utrolig fornøyd med! Den fungerte aldeles utmerket for meg. Ecco har vi vært veldig fornøyde med både i Gore-tex, babysko og sandaler.
Nå må jeg snart finne noe jeg syns er dyrt og dårlig, istedet for å bare si hva jeg ikke er enig i er dårlig. Jeg vet at mange er ueinge med meg når det gjelder Nøstebarn, som jeg syns er dyrt og oppskrytt.
Bodyene tålte ikke maskinvask og ble helt ødelagt på skånsomt ullprogram, og siklekragene jeg kjøpte luktet sånn sau (selv etter mange runder i vask) at jeg orket ikke bruke dem. Pysjen var uformelig og altfor vid i halsen.
|