Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 22:34   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er flere ting jeg har vært misfornøyd med.

Bebe confort flaskevarmer- kosta 700kr. Jeg ante ikke den gang at det fantes billigere. Den brukte veldig lang tid på å varme en flaske og den varmet ujevnt.

Quinny zapp- Jeg kjøpte vogna for 1290 kr i tyskland. Den er knapt verd den prisen. Da jeg så i norge at den koster 2500 noen steder fikk jeg hakeslepp.

Babybjørn- Verste bæredings jeg noen gang har prøvd. Jeg lånte den heldigvis bare. Hadde jeg kjøpt den hadde jeg nok ikke hatt samvittighet til å selge den igjen. Så dårlig synes jeg den var.

Jeg er enig med Hattifnatten i at Babybjørn var skrekkelig dårlig, særlig hvis man får en gutt som fort vokser seg blytung på mammas melk. Jeg kjøpte heldigvis min brukt til 200 kroner, jeg kommer ikke til å bruke den med flere barn.
Men jeg lurer på hvorfor du synes Zappen var så ille? Den redder hverdagen vår fra total katastrofe ifm logistikk til og fra barnehage og 20 busser hver vei, men det er klart den har et noe begrenset bruksområde. Dog betalte vi ikke 2500,- for den, men de 1600,- vi betalte, har den for lengst gjort seg fortjent til.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.