Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skallklær - jøss!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 12:39   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Reima og Ticket i vårdressutgave er skallklær.
Reima har vanntetthet på 10 000, Ticket på 8000.

Å, da har Punktum visst også skallklær. Kjekt.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

For all del, man må selvfølgelig få være kjempefornøyd med diverse dyrt skalltøy og tipse i vei om hvor bra man synes det er, og jeg håper jeg ikke virker surmaget her, men jeg synes det er litt dumt om det skal framstå som det eneste saliggjørende og Riktige.

Jeg kjenner jeg blir snurt over at du oppfatter at jeg forfekter en eneste saliggjørende og Riktig løsning.

Og når det gjelder pris - det settet jeg kjøpte kostet ca 1400 på full pris. Det er dyrt. Men om det funker som både regntøy og vår/høstdress, så begynner det å nærme seg akseptabel pris. Og når man kjøper på salg, er det helt OK synes jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.