Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skallklær - jøss!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 12:34   #11
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Men atte. Hvis man har barn som sliter ut alle klær på null komma tre kan man da ikke drive å kjøpe dyre klær som skal holde i all slags vær gjennom alle sesonger, de er jo utslitt lenge før neste sesong? Enn så lenge har vi brukt vinterdressen (den er vel Ticket tror jeg) og en parkdress fra HH med gummi i rompa - hun har ikke blitt våt inni så langt, men det er jo mye smelting igjen. Skallklær høres jo flott ut, men jeg har hvertfall ikke penger til å kjøpe nytt sett til 2000 kr hver sesong - regntøyet er jo mye billigere å bytte ut.

Jeg kjøpte det første settet med teknisk regntøy fordi jeg syntes vanlig gummiert regntøy var så dyrt. Det koster fort 500 kr for jakke og bukse med gummiert regntøy (HM, lindex, reflex, HH osv), så da kjøpte jeg like godt teknisk tøy til samme pris (på salg).

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg må innrømme at jeg er helt grønn på dette området.
Er dette skallklær?

Jepp, de så veldig fine ut. Vannsøyle på 15 000 er mer enn vanntett. Men jeg fant ikke bukser i samme vanntetthet der? Det skulle jeg gjerne ha hatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.