Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Please, hjelp meg i dag

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 12:45   #25
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Please, hjelp meg i dag

Men det sa da personen. I siste innlegg står det "takk". Personens profil viser at denne ikke har vært innlogget på det tidspunkt det første hjelpsomme svaret dukker opp.

Når man til daglig forholder seg til mennesker som er gode på både skriftlig og muntlig kommunikasjon, og som dessuten er forumvante, så er det kanskje ikke alltid så enkelt å ha klart for seg at ikke alle syns det er lett å kommunisere.

Det som umiddelbart slår meg er at når en ungdom har behov for å gå inn på et et forum for å få hjelp til lekser, så kan det faktisk bety at personen ikke har andre personer å be om hjelp.

Jeg har i løpet av mine år i det norske skolen hjulpet ganske mange av mine medelever med lekser. Og da snakker jeg ikke om å gjøre leksene deres, men om å hjelpe dem. Fordi de har hatt dårlig kontakt med læreren, fordi de har hatt foreldre som ikke har kunnet/vært interessert i å hjelpe og fordi de ikke har hatt venner som har kunnet hjelpe. Er det så mye å forlange av oppegående, voksne forumdeltakere at man møter en ungdom som ber om hjelp på en vennelig måte?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.