Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fluor eller ei?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 23:21   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fluor eller ei?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Lege-Esme, påstår du at det er ren omsorgssvikt å ikke gi fluor til barna sine?

(Jeg syns en forelder må ha rett til det, men mye verre er det om en gir blaffen i tannhelsa og ikke tenker over hva slags (mengde) mat/drikke barnet får.)

Og at jeg som sykepleier ikke bør stille spørsmål til annet enn det som er opplest og vedtatt av Staten? Er det virkelig regler her på FP for hva slags kilder en legger ut? Har jeg gjort noe galt? Jeg trodde jeg hadde all rett til å vise til linker eller artikler med annerledes synspunkt. Jeg påstår ingenting, men synes det er gøyalt og spennende å se hva slags argumenter og tanker som kommer frem her på FP.

At jeg kan være undrende, ydmyk og kritisk til mye, ser jeg selv på som en styrke. Jeg tror iallefall ikke jeg er arrogant eller bedrevitende... Vi er forskjellige, det er jo det som er spennende, er det ikke?

Men siden du la ut linken, hva var det med den som du syntes var bra? Synes du kunnskapen om emnet, forskningen det ble vist til var opplysende? Er det selve den kritiske tenkingen du mener vi bør ta til oss, at vi generelt godtar for mye av det som blir anbefalt, som f.eks fra Folkehelsa? Tror du faglige instanser i Staten vedtar mye som er til skade for oss?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.