Sv: Historien til Chris Medina
Tallulah: Beklager at du oppfattet det som om jeg tilla deg en mening du ikke hadde 
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Nå skal det sies at USA er et dustete land når det kommer til det å få hjelp, så i mange tilfeller må pårørende "selge historien sin" for å få donasjoner til nødvendig pleie. Så jeg skjønner han på et vis, og ønsker ikke kritisere ham direkte, jeg syns bare ikke det gjør han til et eksepsjonelt flott menneske. Som Kitty sier, verden består faktisk av en overvekt av fine folk, som tar seg av familien sin selv når det er tøft.
Dette synes jeg var et veldig bra poeng. Det er mange gode ting å lære fra USA men måten de tar vare på de svakeste er ikke alltid eksempler til etterfølgelse.
Maverick: Jeg har aldri sett verken amerikanske eller norske Idol eller andre former for musikkkonkurranser på tv (Grand Prix er unntaket da ) av samme grunn. Synes "det glade budskap", musikken, er borgjemt i disse programmene. I dag hadde jeg bare lest det mest i vgs nettavis og hadde begynt å lese artikler jeg egentlig ikke brydde meg om 
Pappalille: Jeg sier vel selv at meningen min kommer etter å vært medlem en kort periode. Jeg vet at man ikke vet hele sannheten om et forum etter kort tids medlemskap. Min observasjon står jeg likevel for. De debattene jeg har vært i har av og til forundret meg. Enig i at kozesmose kan være kjedelig, og det er deilig med et forum der folk snakker fra levra, likevel så synes jeg at man av og til kan fokusere på at en sak ofte har to sider ( var malplassert, enig med du i det)
|