Sv: Historien til Chris Medina
.....kanskje han bruker historien for alt den er verdt, kanskje ikke.
....mener dere at han lyver? At denne jenten, ikke er forlovet med han, at familien og vennen som står rundt ham er alle med på "spøken"?
Eller mener dere at dere tror på historien hans, men at det er motbydelig at han som har en hardt skadet kjæreste prøver lykken i American Idol? Han burde kanskje holde seg til kassajobben på Kiwi, liksom?
selvfølgelig så ville han aldri kommet i en avis i et annet land, eller bli diskutert på en norsk chatteside om han ikke hadde denne historien. Stemmen hans er god, men ikke unik. Det finnes tusenvis av fantastiske sangere som verden aldri vil bli kjent med.
Hvorfor ikke bruke anledningen til å se forbi denne siden. Velge å glede seg over en søt historie. Velge å lære av de ordene han sier? Hvorfor ikke drite i det kommersielle for å glede seg over det fantastiske hverdagslige i historien?
(og så et tillegg som ikke har så veldig mye med akkurat dette å gjøre:
Jeg er ny på forumet. Har aldri vært her før. Men jeg har vært medlem på andre forum. Jeg blir så forbauset over tonen i mange innlegg her inne. Man er så raske til å finne det negative. Fokusere på det umulige, kritisere istedet for å oppmuntre, eksludere istedet for å inkludere. Kanskje det ikke oppleves slik for dem som "bor" her inne, og som "kjenner" alle. Men for en som kommer utenfra så synes jeg til tider at ydmykhet og nestekjærligheten ikke akkurat er i fremsetet her inne 
|