Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken Android-telefon kjøper jeg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 17:51   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

HTC Incredible S, selvsagt.

Den er nettopp kommet i salg, og mannen i mitt liv er i hvert fall veldig fornøyd. Han er over snittet opptatt av telefoni.

Min far som driver med app-utvikling og testing har, eh, nei jeg tror han bare har fått seg en Iphone, faktisk. Jeg synes jeg så en android på kjøkkenet, men usikker på hvem sin og hva.
Han liker i hvert fall ikke iPhonen, og har fortsatt Nokia-en i lommen som han bruker til å ringe med. :gammel vane osv:

Smart-telefoner er nok ikke de beste telefonene; telefon-appen er blant de som er mest brukt på min iPhone.

Jeg har vært å sett på telefoner nå. Jeg kan ikke si at jeg likte noen av de jeg prøvde. SE Xperia er absolutt ikke for meg. Lekker telefon, flott skjerm, gode bilder men horribelt brukergrensesnitt. Samsung Nexus: plastikk, greit brukergrensesnitt, google-logo. Den jeg likte best var HTC Desire HD, men den virket veldig stor. Incredible S hadde bedre formfaktor men den var ikke påslått, men jeg regner med at den er omtrent som Desire?

Så da står det mellom HTC Incredible S og Samsung Nexus S. Jeg har mest lyst å bestille en iPhone 4 til daglig bruk, men jeg har liksom bestemt meg for å prøve Android en periode.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.