|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Til testing av FP i nettleser, utvikling av (FP?)-App, også trenger jeg den som midlertidig telefon til daglig bruk frem til iPhone5 kommer i salg. Min 2,5 år gamle iPhone 3G er blitt veldig treeeeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Samsung Galaxy S er en veldig bra telefon. Jeg var veldig fornøyd med den. Desverre ble den ødelagt, og nå har jeg kjøpt LG Optimus X2. Foreløpig veldig fornøyd med denne også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Jeg har X10 mini, og er kjempefornøyd, men til aktiv internettbruk så kan jeg vel se at skjermen er i minste laget. Bruker min veldig lite på nett, så for meg holder det.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Jeg bruker Sexperia, og ville nok kjøpt Arc om jeg skulle byttet i dag. |
![]() |
![]() |
#7 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Jeg har latt mannen ta over min gamle xperia x10 sånn at jeg kunne få galaxy s. Jeg er veldig fornøyd med det byttet!
![]() |
#10 |
Administrator
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?
Den har vel Windows? Så noen steder at den kunne kjøre Android også, men i nettbutikk/reklamer har jeg bare sett den med Windows.
Ja, hva tenkte SE på når de valgte varemerket Xperia?
Gjør telefonen det du trenger at den gjør så er det vel helt greit? Jeg gleder meg til å teste Android, men vet at jeg kommer til å savne brukergrensesnittet og en del av Appsene jeg bruker på iPhonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
grand multipara
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Jeg gleder meg til FP-app!
![]() |
#14 |
grand multipara
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Ok, ser den.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?HTC Incredible S, selvsagt.
![]() |
#16 |
grand multipara
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?
Jeg har vært SE-tilhenger i mange år, og var veldig skeptisk i utgangspunktet til Samsung. Vel, jeg har konvertert.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Navnet er jo mer enn halve grunnen til å ha sexofonen. |
![]() |
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Nå har jo SE sagt at Arc skal få Gingerbread likevel, så da går det jo an å vurdere SE om ikke annet. Tidligere hadde de ingen intensjoner om å gå til 2.3 ...
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?Jeg har hatt et tre måneder langt forhold til min HTC Desire HD og er fortsatt like forelsket. Jeg bruker den til surfing, mail, tar bilder, hører på musikk, som GPS, leser bøker, spiller spill, som "avtalebok" osv. og den funker. Skjermen fikk en stripe på seg etter ca en måned, men det gikk raskt å få byttet.
![]() |
![]() |
|
|