Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Nip, her.
Det ble jeg også. Vet ikke om de får lov å ha med sjokopålegg, men de har det da... Har ikke spurt Vetle noe mer om det fortsatt er sånn at de har med seg sjokopålegg, loff, yoghurt med "musli" som ser ut som regnbuegodteri osv...
Jeg må bare kommentere denne for å tydeliggjøre hvor lett det er¨å fordømme.
Jeg lager egen Müsli for å være sikker på at den yngste ikke får i seg spor av nøtter. I denne har jeg hjemmetørkede bær (som også er på grunn av faren for spor av nøtter i de aller fleste slike produkter) og frukter, og for en tilfeldig bivåner kan det sikkert se ut som regnbuegodteri. Men det er det altså ikke.
Likeens lager jeg ofte lunchmuffins med ymse innhold, og den kan sikkert forveksles med en cupcake e.l.
Slik kan jeg gi deg uttallige eksempler på mat som er sunn og laget på rene råvarer men sikkert kan se ut som en liknende og mindre sunn matvare.
Jeg synes det er lurt av deg at du ikke spør Vetle om de andres matpakke, det er noe han/du strengt tatt ikke har noe med, det kan skape en negativ relasjon mellom ungene og det kan være en kilde til feiltolkning og misforståelser.
Sist redigert av Nextlife : 14-04-11 kl 20:50.
Årsak: Tastefeil
|