|
|
#321 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerJeg var et sånt barn som ikke fikk noe som helst godteri hjemme, og joda: jeg raidet skapene hos naboer. Jeg tror på ufarliggjøring i stedet for at man skal være fanatisk i den ene eller den andre retningen.
|
|
#322 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
Ja, klart man skal ikke dra den for langt heller. Jeg prøver jo å alltid ha mat som sønnen min liker, samtidig som jeg ikke kommer til å servere pizza, pannekaker hver dag bare for å få han til å spise stor middag og liten kveldsmat :P |
|
|
|
|
#323 |
|
Vi spiller ofte spill sammen ved middagene, det er noe vi synes er veldig koselig. Virker som det er viktigere for Vetle enn maten. Også har vi kosekveld med både sunn og litt mindre sunn mat noen ganger. Det skal vi ha i kveld. Popper vel litt økologisk popkorn, og lager noe Vetle vil ha som kjernesunne vafler, toast med grovt brød eller lignende. |
|
|
|
|
#324 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det tror jeg er helt individuelt. Jeg har helt ulike erfaringer med det der, både hos meg selv, barna mine og andre barn og voksne. Jeg kjenner barn som raider unasett hvor mye tilgang de har hjemme, og jeg kjenner barn som ikke er interessert uansett. |
|
|
|
|
#325 |
|
Det er jeg enig i. |
|
|
|
|
#326 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: PannekakerVi drikker ikke brus (barna fordi de virkelig ikke liker det og vi voksne fordi det ikke er sunt), og har aldri opplevd å bli hverken mistrodd eller uglesett av det.
|
|
#327 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: PannekakerJeg drikker brus (ikke ungene da, hvis det ikke er noe spesiellt, det er forbeholdt mor. Jeg har sagt de kan gjøre som de vil når de blir 18 år) til hverdags og har opplevd å bli uglesett fordi jeg drikker brus. I nabolaget her er det bare stuerent med Farris tror jeg. |
|
|
|
|
#328 |
|
flisespikker
|
Samme her.
|
|
#329 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerJeg ble en gang uglesett mens jeg pantet et års spillkvelder verdt av brusflasker.
|
|
#334 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerSånn ser det ut når jeg er på tur med storesøsteren min (gjett hvilken jeg er):
|
|
#336 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: PannekakerMin store skrekk er å bli kalt for ei burugle, (det er jo verre enn kjerring og hespetre på en gang... |
|
|
|
|
#338 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: PannekakerVed bildegoogling kom det opp litt forskjellig, men også bilde av dama til Northug. Da kan det vel ikke være så ille? |
|
|
|
|
#340 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Etter at Harry Potter ble et fenomen å ble det langt mer poppis å ha såkalt tamme ugler, men ugler er generelt sett ikke gode kjæledyr. De er ikke så artige på dagtid for å si det slik.
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|