Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert til kaffe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 17:55   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Invitert til kaffe

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Den aktuelle gangen reiste forøvrig brudeparet avsted med en gang brullupskaken var skåret opp, så det var bare såvidt jeg rakk å gratulere dem før de forsvant. Og da halve selskapet forlot lokalet like etterpå ble det rett og slett en helt underlig affære.
I

Dette er helt på siden, men en skikk jeg ikke skjønner. Når jeg først skulle gifte meg så skulle jeg søren meg få med meg hele festen. Har aldri opplevd det i bryllup jeg har vært i, men nå har jo jeg vært i bryllup der det er helt vanlig å invitere folk til kaffen også da så det kan jo være at mine venner rett og slett ikke skjønner hvordan man skal arrangere bryllup.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.