Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert til kaffe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 07:43   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitert til kaffe

Aldri hørt om kaffegjester til bryllup en gang jeg, det er i alle fall ikke vanlig i min familie/omgangskrets.

I vårt bryllup satt vi til bords i ganske så mange timer, og jeg tror kaffe ble servert nærmere midnatt. Litt kjipt tidspunkt å invitere folk til kaffe på.

Tar jeg helt feil når jeg tenker at kaffe-fenomenet må være et bygdefenomen, eller for dem med diiiger familie? Forøvrig hadde jeg aldri reist milevis for et kaffeslabberas hos perifere venner eller slekt. Selv ikke med vinservering. I alle fall ikke om halvparten av gjestene fikk middag. :ikke så glad i kake og får kviser av kaffe:

Seriøst. Om noen langt borte i km og mil hadde invitert meg på kaffe og ikke selve bryllupsfesten Hadde jeg trodd de gjorde det kun for å kunne si at jeg var invitert. Og jeg er ikke typen som tolker alt i verste mening til vanlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.