Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-11, 22:10   #9
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Jeg bekymrer meg litt for om du har ører, Nip. Eller øyne, siden vi skriver. Hvor mye av motargumentene du får her inne går egentlig inn? Du har flere gode poenger ang sammenhengen mellom mat og helse, men det finnes ikke moderasjon i deg. Enten er det sånn eller sånn. Er alt i livet ditt sort eller hvitt? Stort eller lite? Jeg tror ikke et sekund på at du vet alt om matvanene til personene a-o. Antagelig vet du bare en liten brøkdel - basert på observasjoner i sosiale lag der folk har for vane å skeie ut (pølsegrilling, kurvfest, restaurantbesøk). Hadde du sett meg spise hadde du nok lurt på hvor all overvekten kom fra. Du kunne observert meg i mange sosiale settinger og ikke sett annet enn inntak av salat og grovt brød. Overspisingen tar jeg meg nemlig av hjemme. Uten selskap. Klart jeg hadde gått ned i vekt ved å spise bedre i alle situasjoner, men akkurat som deg har jeg et usunt fokus på mat. Jeg: bruker maten som erstatning for noe annet. Du: kan ikke få det sunt nok og legger deg for mye borti hva andre har i matpakken sin.

Emneord
ugler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.