Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-11, 22:25   #9
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dere skal få ha de fordømrade pannekakene i fred for meg. :raus: Men å påstå at alle helseplager (som MS, feks) kan kureres med kostholdsendring, det synes jeg er i drøyeste laget. I mine ører blir det som å påstå at om du bare tar i mot Jesus, så blir du kvitt alle plager. Verden funker ikke sånn.

Jeg har ikke sagt at det kan kurere MS, men jeg tror kosthold, livstil og trening kan kurere ekstremt mye, mer enn mange tror.

Orker ikke svare på alt annet akkurat nå, folk får bli så irritert som de vil, jeg må få mene det jeg mener om saken, om jeg tar feil eller mange mener jeg tar feil så er det vel ikke noe å ta sånn på veien for. Det handler ikke om å ta fra noen pannekakene deres, (som sagt det handler helt klart ikke om en pannekake en gang i måneden) men da får man stri med sitt også. - jeg skulle ihvertfall ønske at legene ikke bare skrev ut tabletter i hytt og pine (selvsagt er det nødvendig en gang i blandt) og heller forklarte meg hvordan kroppen henger sammen.

God påske - kos dere med påskeegget

Nip er ikke aktiv  

Emneord
ugler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.