Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Fire barn og kul bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 12:09   #1
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fire barn og kul bil

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Godt å høre for jeg føler meg som en tulling.

Jeg... skrek til svigerfar da han foreslo det.
Og jeg har egentlig ikke noe i mot Caraveller, sånn egentlig. Jeg bare vil ikke ha en. Og definitivt ikke når vi bare har (snart) to barn.

Gammel 29-04-11, 13:07   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg... skrek til svigerfar da han foreslo det.

Mannen her er anti Caravelle, og jeg er enig med han, om enn ikke like desperat... Som han selv sa; OM vi skulle fått så mange barn at en ordinær bil ikke holdt, så hadde han før sagt at vi kjører to biler på ferier etc, fremfor at han skulle gå hen å kjøpe en Caravelle.

Jeg tror faktisk han mente det også.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 13:18   #3
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Mannen her er anti Caravelle, og jeg er enig med han, om enn ikke like desperat... Som han selv sa; OM vi skulle fått så mange barn at en ordinær bil ikke holdt, så hadde han før sagt at vi kjører to biler på ferier etc, fremfor at han skulle gå hen å kjøpe en Caravelle.

Jeg tror faktisk han mente det også.

Vi pleier å kjøre ned til Frankrike om sommeren og da blir det både kjedelig og slitsomt å kjøre to biler. Men vi har vært inne på tanken....

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 13:21   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er en 6-seter

Med 3-punktssele i midten fremme og bak.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 13:24   #5
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Dette er en 6-seter

Med 3-punktssele i midten fremme og bak.

Da må vi ha en unge imellom oss. Det tror jeg ikke jeg orker på lange bilturer.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:32   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Da må vi ha en unge imellom oss. Det tror jeg ikke jeg orker på lange bilturer.

Det er knapt noe jeg har satt større pris på enn å ha minstejenta vår (da 10 mnd) sittende mellom oss i en leiebil vi hadde på ferietur. Nå var det en 6-seters Fiat Multipla hvor det midterste forsetet kunne skyves litt bakover. Det kan være det hadde vært mindre interessant om midtsetet var på linje med de to andre setene.

Uansett ser jeg virkelig ingen ulempe med å ha en liten unge sittende i midten foran i bilen. (Selvsagt forutsatt at det ikke er airbag-ting å tenke på!) For oss fungerte det såpass bra at jeg gjerne skulle kjøpt en slik bil da vi kom oss hjem.

Men "kul" er den ikke.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.