|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fire barn og kul bilNå blandet jeg litt sammen her OP og noen senere i tråden som skulle ha tvillinger. Skal man ikke plass til tvillingvogn er det litt mer fleksibelt, men samtidig er en vanlig barnevogn stor nok til at det blir raskt veldig upraktisk. Så snart det ikke er snakk om å ha med noe barnevogn overhode er det en del enklere. Samtidig kan det upraktisk å komme til setene i mange av bilene nevnt når det ellers står barnestoler i setene.
![]() |
#2 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fire barn og kul bil
Her er det ingen tvillinger men en vogn må vi ha plass til. Barna er 12, 8, 6 og nyfødt. Og jeg nekter fortsatt å kjøre en Caravelle. Det blir jo ikke så mange barneseter. Et bakovervendt, en pute (med rygg på lengre turer) og en beltestol. Hmmmm, det ble jo noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søkende
Føles litt sånn nå ja, og det er ikke greit når man er full av hormoner. Det kan faktisk hende man gråter en skvett fordi man ikke får den bilen man vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jeg bor i en stubbe!
|
Jeg... skrek til svigerfar da han foreslo det.
![]() |
#9 |
etterpåklokest
|
Nei da, dette får du plass til i en av de største sjuseterene. Dvs Sharan/Alhamra/Galaxy/807-klassen. S-max, Touran og Zafira-typen sjusetere blir nok fort for trangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Søkende
Veldig kule. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Søkende
Nå ble det jo nevt en burløsning til bagasje litt lenger opp i tråden som jeg tror vi skal sjekke ut. Hvis ikke skal jeg bli en mester i å pakke lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|