Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Fire barn og kul bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 08:36   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fire barn og kul bil

Nå blandet jeg litt sammen her OP og noen senere i tråden som skulle ha tvillinger. Skal man ikke plass til tvillingvogn er det litt mer fleksibelt, men samtidig er en vanlig barnevogn stor nok til at det blir raskt veldig upraktisk. Så snart det ikke er snakk om å ha med noe barnevogn overhode er det en del enklere. Samtidig kan det upraktisk å komme til setene i mange av bilene nevnt når det ellers står barnestoler i setene.

Gammel 29-04-11, 11:33   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Nå blandet jeg litt sammen her OP og noen senere i tråden som skulle ha tvillinger. Skal man ikke plass til tvillingvogn er det litt mer fleksibelt, men samtidig er en vanlig barnevogn stor nok til at det blir raskt veldig upraktisk. Så snart det ikke er snakk om å ha med noe barnevogn overhode er det en del enklere. Samtidig kan det upraktisk å komme til setene i mange av bilene nevnt når det ellers står barnestoler i setene.

Her er det ingen tvillinger men en vogn må vi ha plass til. Barna er 12, 8, 6 og nyfødt. Og jeg nekter fortsatt å kjøre en Caravelle. Det blir jo ikke så mange barneseter. Et bakovervendt, en pute (med rygg på lengre turer) og en beltestol. Hmmmm, det ble jo noen.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:35   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Kort fortalt: du er screwed.

Gammel 29-04-11, 11:40   #4
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Kort fortalt: du er screwed.

Føles litt sånn nå ja, og det er ikke greit når man er full av hormoner. Det kan faktisk hende man gråter en skvett fordi man ikke får den bilen man vil.

Gammel 29-04-11, 11:43   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Tanken på Caravelle kan bringe det frem i de tøffeste, altså.

Gammel 29-04-11, 11:54   #6
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Standard

Godt å høre for jeg føler meg som en tulling.

Gammel 29-04-11, 12:09   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Godt å høre for jeg føler meg som en tulling.

Jeg... skrek til svigerfar da han foreslo det.
Og jeg har egentlig ikke noe i mot Caraveller, sånn egentlig. Jeg bare vil ikke ha en. Og definitivt ikke når vi bare har (snart) to barn.

Gammel 30-04-11, 22:58   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:43   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Her er det ingen tvillinger men en vogn må vi ha plass til. Barna er 12, 8, 6 og nyfødt. Og jeg nekter fortsatt å kjøre en Caravelle. Det blir jo ikke så mange barneseter. Et bakovervendt, en pute (med rygg på lengre turer) og en beltestol. Hmmmm, det ble jo noen.

Nei da, dette får du plass til i en av de største sjuseterene. Dvs Sharan/Alhamra/Galaxy/807-klassen. S-max, Touran og Zafira-typen sjusetere blir nok fort for trangt.

Men seff, kult blir det ikke. Du får trøste deg med at folka som bruker bilen er veldig kule.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:55   #10
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Nei da, dette får du plass til i en av de største sjuseterene. Dvs Sharan/Alhamra/Galaxy/807-klassen. S-max, Touran og Zafira-typen sjusetere blir nok fort for trangt.

Men seff, kult blir det ikke. Du får trøste deg med at folka som bruker bilen er veldig kule.

Veldig kule.

Gammel 29-04-11, 13:16   #11
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Med disse stolene klarer du deg fint med XC90.
Bakdelen er jo at når tredje seterad er i bruk så ligger bagasjen løst. Pakke lite og bruke takboks.

Nå ble det jo nevt en burløsning til bagasje litt lenger opp i tråden som jeg tror vi skal sjekke ut. Hvis ikke skal jeg bli en mester i å pakke lett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.