Sv: Bilutleie i Spania?
Nå har jeg bestillt hos www.rentspain.com etter å ha vurdert:
www.avis.no, dyre.
www.hertz.no, dyre.
www.norwegian.no, midt på treet. Fant ikke ut om de belastet kredittkort ved bestilling.
www.goldcar.com, dyre.
www.leiebilguiden.no. trekker forskudd av kredittkort ved bestilling, oppgir ikke hvilket selskap som er utleier. Og moderselskapet, CarTrawler, fant jeg dårlige erfaringer om ved å google. Fordel, ingen egenandel ved skade. 60 Euro for dekk og frontrute forsikring, 2,54 Euro pr dag for sjåfør nr 2.
www.doyouspain.com, et søk viste svært dårlig rykte, som at de belaster hele leiebeløp ved bestilling og at det tilkommer ukjente avgifter ved oppgjør. 25 Euro for kansellering.
Prisforskjellene er ikke så store for perioden 17-31 juli. Det er bare ca. 1000,- i forskjell på billigste og dyreste. Gjelder småbil for fem personer, fire dører, luftkondisjonering og minst to store kofferter.
Nå har jeg reservert, ikke betalt noe, ingen avbestillingsgebyrer og alle forsikringer, unntak av 0,- egenandel (det har vi i kredittkort). Hvis ikke er egenadelen 300 €.
Nå mangler jeg bare bilstoler som passer i en PramPack, en PramPack og pass til mini.
Sist redigert av Lavender : 04-05-11 kl 19:37.
|