|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oppfordre jenter til å velge realfag?Er ikke sykepleieryrket et av de yrkene det er aller, aller flest med utdanning innen, som ikke bruker den, eller jobber relativt lite med den? De har andre jobber eller er hjemmeværende?
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Oppfordre jenter til å velge realfag?Darth. Jeg er ikke uenig med deg. Og jeg ser gjerne jentene mine med en fagutdanning. Dersom de har valgt den fordi de ønsker den og jeg ser at de har tenkt gjennom ønskene sine. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppfordre jenter til å velge realfag?
Det er jeg helt enig med deg i |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Oppfordre jenter til å velge realfag?
Det vet jeg ikke, men over halvparten av norske sykepleiere har videreutdanning i faget sitt, i hvertfall. Og det er jo en god del som jobber som ledere og med utdanning av sykepleiere og helsefagarbeidere, og de regner jeg som sykepleiere fortsatt, selv om de ikke jobber turnus og med direkte pasientarbeid. Men det er en god del sykepleiere som jobber deltid, det er riktig. Noen fordi de ønsker det, og noen fordi de ikke får 100% stillinger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|