|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Fluke: For et nydelig hår,og gutt da.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Vestkant-trenden med langt hår har (heldigvis) ikke kommet hit enda, så langt hår på gutter er overhode ikke vanlig her.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Star, jeg undrer meg litt over at du blir oppgitt over at gutten din blir tatt for å være jente? Han har et mykt småbarnsansikt og jeg ville uten tvil tatt han for å være jente med ansiktet omkranset av de lange, flotte krøllene.
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Langt hår på barn = jente?
Nei, var vel egentlig feil ordlagt av meg fra starten av.
|
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Star, på julebildet hadde jeg helt klart tippet feilt kjønn (men som sagt, i småbarnsalder er det ofte vanskelig å se) Han har "myke" trekk på det bildet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Fordi jenter er ikke på toppen av klatrestativet? Oi, jeg tror ikke jeg viser den kommentaren til storesøsteren hans!
|
|
|
#8 |
|
Tåler regn
|
He, he. Klart de er på toppen av klatrestativ, men ikke så ofte som gutter har jeg registrert. Er ofte på skoleplassen, og da er det som regel 80% av dem som er på toppen av klatrestativet gutter. Men det er jo min preferanse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Jeg hadde glatt trodd både gutten til star og Acsa var jenter.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|