|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikkMeissa, jeg ser du har slettet innleggene dine, så jeg skal la være å kommentere dem selv om jeg har aldri så lyst.
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk
Jeg slettet alle meldingene mine fordi jeg opplevde at folk tok setninger ut av kontekst og tilla meg en masse meninger jeg ikke hadde. Det er nesten umulig å forsvare seg når folk tyr til slike taktikker og ikke skulle det være nødvendig heller. Det er jo ens meninger man skal argumentere for ikke ens person. Folk må jo gjerne være uenige, det er hele poenget med å diskutere, syns jeg, men det burde være mulig å diskutere på et saklig nivå uten å henge ut folk.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har ikke det inntrykket i det hele tatt. Litt malplassert å spørre hvilket parti du stemmer på, det kan jeg være enig i, men jeg har også blitt spurt om jeg stemmer Frp når folk har vært uenige med meg, og har egentlig bare tolket det som om de på en eller annen måte ønsker å formærme meg, og muligens også har gått tom for argumenter |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk19 000 kunne fint vært brukt til depositum på leilighet når hun flytter ut en gang. Så verdi i framtida har det jo, siden noen spurte om det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Der sa du det jeg også prøvde å si.
|