Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jada, flere med eksponeringsbehov her

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 11:26   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her

Nå skal jeg spore av tråden fullstendig:

Det bildet av damen i selve artikkelen, med hvitt undertøy og en fjærboa - er det meningen at man skal ha BH-en så langt nede? Jeg vil ha spilene helt under der puppene starter. Men det er kanskje feil? Er det derfor jeg ikke får noen BH-er til å sitte særlig godt på meg?

Gammel 25-05-11, 11:29   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det bildet av damen i selve artikkelen, med hvitt undertøy og en fjærboa - er det meningen at man skal ha BH-en så langt nede? Jeg vil ha spilene helt under der puppene starter. Men det er kanskje feil? Er det derfor jeg ikke får noen BH-er til å sitte særlig godt på meg?

Nei! Den BH-en passet jo ikke henne i det hele tatt!

Gammel 25-05-11, 11:29   #3
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det ser ut som om den bh-en sitter helt feil. BH-er som sitter sånn får jeg dobbelpupp av.

Gammel 25-05-11, 11:32   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

En meget nyttig og god avsporing.

Nei, denne behåen sitter helt merkelig. Ser ikke ut som den passer heller spørru meg, men det bør du ikke - det er m^2 og gjengen som er ekspertene.

Du finner mange gode tips i de store behåtrådene, men generelt så skal behåen sitte sånn at den sitter inntil skikkelig rundt hele - den skal ikke forsvinne ut i løse lufta hverken under eller mellom brystene. Og mellom brystene i overkant så skal den også sitte inntil. Skåla skal være stor nok til at det er plass til hele brystet inni uten at det valker seg eller skyver bæredelen ut. Den delen av brystet som mange kaller "flesk" og lar henge under armen på utsiden av behåen er brystvev og skal også inn i skåla - da sitter behåen fint. De aller fleste har for stor omkrets og for liten skål.

Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 12:06   #5
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den delen av brystet som mange kaller "flesk" og lar henge under armen på utsiden av behåen er brystvev og skal også inn i skåla - da sitter behåen fint. De aller fleste har for stor omkrets og for liten skål.

Huff, sånn får jeg fort. Trodde egentlig det var flesk jeg, siden jeg ikke hadde det tidligere. Så større skål og mindre omkrets kan få "flesket" vekk?

Enig at det er liten vits i å snakke om saggemage og hengerompe når man ikke har det. Sånt er bare irriterende.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 12:09   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Huff, sånn får jeg fort. Trodde egentlig det var flesk jeg, siden jeg ikke hadde det tidligere. Så større skål og mindre omkrets kan få "flesket" vekk?

Nei. Ikke her, i alle fall, da blir bare skåla latterlig stor. Noe av det sitter jo vitterlig også fast i armen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 12:11   #7
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei. Ikke her, i alle fall, da blir bare skåla latterlig stor. Noe av det sitter jo vitterlig også fast i armen.

Nei, det var vel for godt til å være sant.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.