|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Modding av skrivefeil
Enig! Hvorfor skal vi ha en hel haug med skrivefeil bare for å gjøre det koselig for dyslektikerne?
![]() |
#2 |
Rastløs dagdrømmer
|
Nå merker jeg at jeg er i ferd med å få piggene ut her. Tror det er best jeg rømmer bort fra denne tråden før jeg blir kastet på hodet ut av hele forumet.
![]() |
#3 |
Administrator
|
Hvorfor venter folk at de skal bli kastet ut hele tiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe ... det er en ironisk ment kommentar som stammer fra tiden som slaver under "mafiaen"
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
Vel, det var ment som en spøk, tror jeg.
![]() |
#6 |
Pauset
|
Enig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
Det er greit nok at det finnes mange former for dysleksi. Men hva er det egentlig du mener å argumentere for, eller mot? Jeg har ikke helt fått med meg det.
Hva mener du her med "dette"? Dysleksi? Eller om det er greit å påpeke skrivefeil? Eller noe annet?
![]() |
#8 |
sjelden
![]() Sv: Modding av skrivefeilRett gjerne |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Arbeidende mamma
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() |
Jeg orker ikke å lese gjennom alle sidene, men dette liker jeg. Får meg til å tenke tilbake til den gangen jeg flyttet fra Horten til vestlandet for å starte i fjerde klasse, og fikk alle stilene mine hjem med røde streker over alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
|
Hva har dette innlegget med denne diskusjonen å gjøre Sist redigert av HP : 03-10-06 kl 09:53. Årsak: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]()
Poenget mitt er ikke at det er galt å satse på rettskrivning. Har nok vært litt uklar, skjønner jeg. Poenget er at når man sliter med å få stavet riktig så er det ikke noe morsomt å stadig bli rettet på. Dette er et forum og ikke det er noe noen formell skrivning her. Derfor mener jeg at folk som kanskje har slitt en del skal slippe å stadig bli justert på skrivinga deres. For mange er det greit, kanskje, men ikke for alle, kanskje.....
Det var bare en kommentar fra meg fordi jeg syns det ble en del kverulering her |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pen. Så det så.
Jeg spør igjen (av ren lærevillighet), skal det ikke være en å her da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
Ok jeg ser at jeg var uklar nå. Tastene gikk litt fort her. Bedre å svare når jeg har bedre tid Sist redigert av Jessica : 03-10-06 kl 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
Ja, jeg synes egentlig også at å skjære grimaser er en ganske uklar måte å diskutere på.
Men da er det jo greit, da, ettersom det ikke er noen som har sagt at de/vi skal sitte og rette skrivefeil. Så det trenger du ikke å argumentere mot.
Jeg tror du misforstod veldig hva som var ment. Det er ingen her som ikke forstår at det å være dyslektisk betyr at man har lett for å skrive feil, eller som mener at dyslektikere ikke skal få "lov" til å skrive, eller at de skal rettes på og/eller henges ut.
Men hvorfor i alle dager skriver du dette? Er det noen her som har sagt at de ikke synes man skal ta hensyn til dyslektikere, liksom?
![]() |
#18 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
Jeg er ikke av de heldige, og har aldeles ingen lettere form for dysleksi, og uansett kommer jeg aldri til å slutte å irritere meg over dem som absolutt skal skrive på dialekt fordi det er lettere for dem.
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
Er du dyslektisk, Lille Ru? Det ville jeg absolutt ikke ha gjettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
Trådverktøy | |