|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Er kjolebruk trendy?
Nei, ordbruk er jo sjelden det.
|
|
|
#2 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er kjolebruk trendy?De buksene jeg har i skapet blir nesten aldri rørt lenger. Jeg bruker stort sett kun kjoler eller tunika og det har vært en glidende overgang til å bli sånn igjennom de siste 3-5 år.
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er kjolebruk trendy?Det Tallulah satte ting på plass for meg. Du har nok helt rett.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Ikke sant? Det er ikke nødvendigvis det at det er flere kjoler nå, men flere kjoler man liker, rett og slett fordi man har endret seg. I tillegg skal man ikke se bort i fra at endel damer fra vår foreldregenerasjon foretrekker bukser, nettopp fordi de var en del av kvinnefrigjøringen på 70-tallet, og dermed følte det befriende å slippe skjørt og kjoler.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Men det spiller jo også en rolle hva alle andre går med? Selv om man finner sin egen stil med alderen så er det de færreste 30-40-åringer som er særlig særegne. Jeg vet at du er det, Tallulah, du har en særegen og veldig kul stil, men du skiller deg ganske ofte ut fra mengden vil jeg tro.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Ja, og da er det en trend i sin gruppe. Folk flest endrer seg ganske likt, så det som gjelder for en 30+åring, gjelder da også for de fleste andre.
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |