Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 22:08   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Psyk?!

Gammel 27-06-11, 22:16   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)

Men egentlig så prøver jeg jo å tolke alt til å være et kompliment.

Du syntes jeg så snill og bare litt eksentrisk ut? Takk!

Gammel 27-06-11, 22:23   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)

Ja, ikke prøve seg med noe annet!

Sånn ellers ble jeg litt beklemt da jeg skummet innom tråden tidligere i dag, jeg følte meg litt truffet. Som ny i alle mulige sammenhenger, både her inne og ellers kan man fort trå feil når man fjaser. Og jeg fjaset jo. Jeg mente ikke å støte noen (dette til Trulte), men jeg ble revet med. I ettertid ser jeg at jeg ikke var noe morsom engang, men det var morsomt da det sto på, i alle fall for meg. Jeg er ny og traff vel en liten lomme der det akkurat var en ledig kaféstol fordi en annen var på do eller tok seg en røyk utenfor eller noe.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 23:06   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ja, ikke prøve seg med noe annet!

Sånn ellers ble jeg litt beklemt da jeg skummet innom tråden tidligere i dag, jeg følte meg litt truffet. Som ny i alle mulige sammenhenger, både her inne og ellers kan man fort trå feil når man fjaser. Og jeg fjaset jo. Jeg mente ikke å støte noen (dette til Trulte), men jeg ble revet med. I ettertid ser jeg at jeg ikke var noe morsom engang, men det var morsomt da det sto på, i alle fall for meg. Jeg er ny og traff vel en liten lomme der det akkurat var en ledig kaféstol fordi en annen var på do eller tok seg en røyk utenfor eller noe.

Er man ny når man har vært medlem siden 2008?

Karamell er aktiv nå  
Gammel 27-06-11, 23:09   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jepp. Send slakk.

Gammel 27-06-11, 23:10   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jepp. Send slakk.

Ja, man må vel ha minst 30.000 innlegg for å være etablert. :ny:

Karamell er aktiv nå  
Gammel 27-06-11, 23:11   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, man må vel ha minst 30.000 innlegg for å være etablert. :ny:

Du var før nummer 1500 registrerte her - du er gammal.

Gammel 27-06-11, 23:15   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp. Send slakk.

Neida. Jeg tar gjerne litt spanking også jeg, altså.

Gammel 27-06-11, 23:26   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Neida. Jeg tar gjerne litt spanking også jeg, altså.

Nå tror jeg du snakker over deg, lille venn.

Gammel 27-06-11, 23:13   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Sånn FØLELSESMESSIG sett.

Gammel 27-06-11, 22:24   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søt og snill og litt eksentrisk er vel en god beskrivelse.

Men det var ikke helt derfor. Jeg husket deg jo, bare ikke i hvite klær. Og så var jeg inne i poliklinikktankegangen, og jeg registrerte at du hadde hvit frakk og prøvde å få kontakt. Så da var det et øyeblikk jeg tenkte du var en av de mange bup-folka jeg har litt med å gjøre innimellom. Ikke vet jeg hvorfor de har fått for seg at jeg egner meg til å ivareta sånne følelsesmessige halsbrekkende greier, for jeg er jo elendig til det. Men sjefen ser ikke det av en eller annen grunn. Så jeg er vant til å bli jaktet på av buppere.

Gammel 27-06-11, 22:25   #12
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvis du er i tvil: Ta det som en kompliment, gjerne ellers òg!
Livet blir så mye bedre av det.

Gammel 27-06-11, 22:27   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Empatisk og moderlig, Esme. Litt sånn følsom og forståelsesfull med en aaaaaldri så liten lærreim på lur i lomma.

Gammel 27-06-11, 22:28   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Empatisk og moderlig, Esme. Litt sånn følsom og forståelsesfull med en aaaaaldri så liten lærreim på lur i lomma.

Du vet, jeg så fliken av det lilla skjerfet i halsgropa også.

Gammel 27-06-11, 22:31   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du vet, jeg så fliken av det lilla skjerfet i halsgropa også.

Du kjente henne jo uansett igjen på lyden av de raslende og klirrende armringene og klakkingen av stillettene. Alle dere legesnellene går jo i stilletter hele dagene. :har sett House:

Gammel 27-06-11, 22:34   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Du kjente henne jo uansett igjen på lyden av de raslende og klirrende armringene og klakkingen av stillettene. Alle dere legesnellene går jo i stilletter hele dagene. :har sett House:

Helt klart. Og så må vi bare innom sminkerommet på veien forbi de kjekke ortopedene nederst i gangen.

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.